Pavel ŠEJNOHA
Diplomová práce
Smlouva o prodeji podniku
Contract for the sale of business
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá právní úpravu smlouvy o prodeji podniku. Jde o smluvní typ upravený v ust. § 476 - 488a zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů. První kapitola se zabývá historickým vývojem smlouvy a jejím srovnáním s nejbližším smluvním typem, kupní smlouvou. Srovnání je zde provedeno zejména z hlediska pojmových znaků. Další kapitola je věnována podniku …víceAbstract:
The thesis examines legal regulation of Contract of sale of an enterprise. This type of contract is regulated in § 476 - 488a of Act No. 513/1991 Coll., Commercial Code. The first chapter deals with historical development of the contract and its comparison to sale contract. Comparison is done especially with regard for the contracts essentialia negotii. Next chapter is devoted to enterprise, universitas …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2012
Zveřejnit od: 5. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michal Černý, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠEJNOHA, Pavel. Smlouva o prodeji podniku . Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Právnická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 9. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Právnická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Prodej podniku v právní úprávě a v praxi
Yaroslav Demidov -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská -
Aplikace motivačních nástrojů v podnicích působících v maloobchodním prodeji
Monika Blažková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru stavebnictví
Filip Schroll -
Založení podniku na prodej iontových nápojů v Brazílii
Eva Fischerová -
Příprava a průběh prodeje podniku v českém právním prostředí
Aleš Wolf -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru služeb
Jiří Hruška -
Ekonomická analýza podniku v oblasti prodeje elektrického ručního nářadí
Dominik Gleta
Název
Vložil
Vloženo
Práva