Specificky narušený vývoj řeči z pohledu klinického logopeda – Bc. Barbora Valchářová
Bc. Barbora Valchářová
Bakalářská práce
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu klinického logopeda
The specific developmental speech disorder from the perspective of a clinical speech therapist
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce si určila za svůj primární výzkumný cíl prozkoumat pohled klinického logopeda na aktuální problematiku specificky narušeného vývoje řeči. V první části je kladena pozornost na pojem vývojové dysfázie z hlediska vymezení dosavadní terminologie, symptomatologie a klasifikace této narušené komunikační schopnosti. V druhé části práce je zpracován kvantitativní výzkum, který …víceAbstract:
The primary objective of this Bachelor thesis is to explore the perspective of a speech-language therapist on specific developmental disorders of speech and language. The first part introduces the concept of developmental dysphasia, current terminology, symptomatology, and classification within this category of communication impairments. The second part describes a quantitative study focused on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ltm0d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Terapeutické metody a postupy u dětí s vývojovou dysfázií
Jitka Žižlavská -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu ruské logopedické praxe
Radka Tumová -
Rozvoj komunikační kompetence u dětí se specificky narušeným vývojem řeči
Martina Kaderková -
Využití psychomotoriky v rámci podpory vývoje žáka se specificky narušeným vývojem řeči
Marie Misařová -
Žák se specificky narušeným vývojem řeči a specifickými poruchami učení
Barbora Aujezdská -
Vzdělávání a podpora žákyně se specificky narušeným vývojem řeči v běžné ZŠ
Barbora Staníková -
Logopedická intervence u klientů se specificky narušeným vývojem řeči
Veronika PUSTKOVÁ