Potenciál lázeňství jako produktu cestovního ruchu v České republice – František Bulva
František Bulva
Bakalářská práce
Potenciál lázeňství jako produktu cestovního ruchu v České republice
Potential of spa as a tourism product in the Czech Republic
Anotace:
Práce zkoumá lázeňský cestovní ruch v České republice. Zabývá se historií lázeňství i jeho současným stavem. Cílem práce je stanovit význam a postavení lázeňství v cestovním ruchu České republiky a potenciál pro zlepšení lázeňských zařízení v České republice se zaměřením na návštěvníky i zaměstnance lázeňských zařízení. Obsahem práce je rovněž přiblížení aktuálních center lázeňské turistiky. Práce …víceAbstract:
The thesis is focused on spa tourism in the Czech republic. It examines the history of spa resorts and its current state. The aim of this thesis is to determine position and the importance of spa industry in terms of Czech republic's tourism and the potential for improving spa facilities. Moreover it takes a closer look at the visitors and employees of these facilities. The content of the thesis shows …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12457
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2020
- Vedoucí: RNDr. Mgr. Tomáš Burda, Ph.D.
- Oponent: Mgr. David Chaloupský, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BULVA, František. \textit{Potenciál lázeňství jako produktu cestovního ruchu v České republice}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/86q68a/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 9. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv pandemie COVID-19 na české lázeňství v Královéhradeckém kraji
Radka Linková -
Marketingová komunikace vybraného lázeňského zařízení
Kristýna NOVOTNÁ -
Problematika diabetické diety v lázeňském zařízení
Kateřina ŠTÍCHOVÁ -
Dopady změn Indikačního seznamu na vybrané lázeňské zařízení
Dita Nuhlíčková -
Analýza znalostního managementu ve vybraném lázeňském zařízení
Eva Zachariášová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Vliv pandemie COVID-19 na zaměstnanost v lázeňství v Karlovarském kraji
Kristýna Rohlíková -
Marketing finančních služeb v oblasti finančního poradenství
Petr Hosnedl
Název
Vložil
Vloženo
Práva