Analýza tržního potenciálu pro produkty z kozího mléka ve vybraném regionu – Iveta KOUTECKÁ
Iveta KOUTECKÁ
Bakalářská práce
Analýza tržního potenciálu pro produkty z kozího mléka ve vybraném regionu
Analysis of Market Potential for Goat Milk Products in the Selected Region
Anotace:
Tato bakalářská práce nese název ?Analýza tržního potenciálu pro produkty z kozího mléka ve vybraném regionu?. Hlavním cílem celé práce je rozpracování finanční a marketingové části konkrétního podnikatelského záměru chovatelky koz z Tachovského okresu, na základě analýzy současné situace na trhu s výrobky z kozího mléka. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, část teoretickou a praktickou. V teoretické …víceAbstract:
The name of this bachelor?s thesis is ?Analysis of Market Potential for Goat Milk Products in the Selected Region.? The ultimate objective of the thesis is to elaborate the financial and marketing parts of the specific goat breeder?s business plan in the region of Tachov upon an analysis of the present goat milk product market situation. The thesis is divided into two main parts, namely theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOUTECKÁ, Iveta. Analýza tržního potenciálu pro produkty z kozího mléka ve vybraném regionu. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Pohled veřejnosti na ekologické zemědělství, kvalitu bioproduktů a preference k jejich nákupu v jižních Čechách
Veronika Tázlerová -
Marketingová komunikace subjektů hospodařících v režimu ekologického zemědělství
Nikola Málková -
Sociální zemědělství jako nová forma podnikání
Hana Martincová -
Identifikace postojů zákazníků ke značce BIO - produkt ekologického zemědělství
Zuzana Pyšová -
Marketingový mix eko farmy Kunclův Mlýn
Sára Janatová -
Marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím
Magdaléna SLUŠTÍKOVÁ -
Ekologické zemědělství v ČR
Petra Simajchlová -
Podnikatelský záměr nového gastronomického zařízení
Eliška Krchovová