Bc. Jan Růžička
Bakalářská práce
Design firemní identity
Corporate identity design
Anotace:
Bakalářská práce „Design firemní identity“ na základě rešerše literatury je zaměřena na firemní identitu. Práce je rozdělená na dvě hlavní části – teoretickou a praktickou. V teoretické části je nejprve stručně definován termín branding. Dále jsou v práci popsány jednotlivé složky firemní identity, jako jsou firemní design, komunikace, kultura a produkt. Poslední kapitola teoretické části je věnována …víceAbstract:
This thesis “Corporate identity design” based on literature review is focused on Corporate Identity. Work is dividing into two main parts. On the beginning of theoretical part is define the term branding. After that there are described the individual parts of corporate identity – corporate design, communication, culture and product. In the last chapter of theoretical part is devoted to the term image …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mikoláš Gál
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Vývoj Corporate Designu ve společnosti Baťa
Monika Masojídková -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová
Název
Vložil
Vloženo
Práva