Bc. Jan Růžička
Bachelor's thesis
Design firemní identity
Corporate identity design
Abstract:
Bakalářská práce „Design firemní identity“ na základě rešerše literatury je zaměřena na firemní identitu. Práce je rozdělená na dvě hlavní části – teoretickou a praktickou. V teoretické části je nejprve stručně definován termín branding. Dále jsou v práci popsány jednotlivé složky firemní identity, jako jsou firemní design, komunikace, kultura a produkt. Poslední kapitola teoretické části je věnována …moreAbstract:
This thesis “Corporate identity design” based on literature review is focused on Corporate Identity. Work is dividing into two main parts. On the beginning of theoretical part is define the term branding. After that there are described the individual parts of corporate identity – corporate design, communication, culture and product. In the last chapter of theoretical part is devoted to the term image …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mikoláš Gál
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / field / specializace:
Visual and literary arts / Visual arts / Graphic and media design
Theses on a related topic
-
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Vývoj Corporate Designu ve společnosti Baťa
Monika Masojídková -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights