Vzdělávací metody Marie Montessori – Jitka BAGHDADY
Jitka BAGHDADY
Bakalářská práce
Vzdělávací metody Marie Montessori
Maria Montessori's educational methods
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá Montessori vzdělávací metodou. Práce má teoretickou a empirickou část. Teoretická část popisuje hlavní principy a vysvětluje základní pojmy Montessori metody. Praktická část analyzuje Montessori metodu na základě sesbíraných dat. Data byla získána formou dotazníků pro pedagogy, náslechů a fyzické přítomnosti při vyučování ve třídách vzdělávajících Montessori metodou. Dotazník …víceAbstract:
The thesis deals with the Montessori's educational method. The work contains two parts. The theoretical part describes the main principals and basic terms of the Montessori method. The empirical part analyses the Montessori method according to the data, which were collected through the questionnaires filled by the Montessori school teachers and the data reached by sitting in on a class method. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Buchtová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAGHDADY, Jitka. Vzdělávací metody Marie Montessori. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání a geografie
Práce na příbuzné téma
-
Základní škola M. Montessori a aplikace Montessori myšlenek v praxi
Hana BLÁHOVÁ -
Využití Montessori pedagogiky v mateřské škole
Lenka VODIČKOVÁ -
Jak přispívá Montessori pedagogika k rozvoji dítěte
Šárka Vaněčková -
Didaktická funkce pomůcek Montessori pedagogiky
Zuzana Hubeňáková -
Osvojování vědomostí, dovedností a postojů prostřednictvím alternativní metody Montessori u dětí předškolního věku a nižšího školního věku
Klára Velevová -
The Changing Role of the Teacher and the Balance between Freedom and Guidance
Lauren Elizabeth McEvoy
Název
Vložil
Vloženo
Práva