Ing. Michal Prouza

Bakalářská práce

Marketingová komunikace prostřednictvím Webu 2.0

Marketing Communication via Web 2.0
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je popis specifik způsobu marketingové komunikace prostřednictvím sítě internet, která je konkrétně představována Webem 2.0. Práce si všímá především netradičních způsobů marketingu – virálního marketingu (nízkonákladové marketingové komunikace). Je realizováno několik reklamních kampaní, získaná data jsou pak použitá k validování a analyzování dvou vyřčených hypotéz …více
Abstract:
In my bachelor thesis I have aimed at describing the specific methods of marketing communication via the Internet represented by Web 2.0. The thesis focuses primarily on an unconventional way of marketing - viral marketing (low-cost marketing communication). Several advertising campaigns have been realized, acquired data was used for validating and analyzing of two hypotheses that were expressed. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
  • Vedoucí: Mgr. David Kořínek
  • Oponent: Mgr. Jaroslav Čuřík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika