Marketingová komunikace prostřednictvím Webu 2.0 – Ing. Michal Prouza
Ing. Michal Prouza
Bakalářská práce
Marketingová komunikace prostřednictvím Webu 2.0
Marketing Communication via Web 2.0
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je popis specifik způsobu marketingové komunikace prostřednictvím sítě internet, která je konkrétně představována Webem 2.0. Práce si všímá především netradičních způsobů marketingu – virálního marketingu (nízkonákladové marketingové komunikace). Je realizováno několik reklamních kampaní, získaná data jsou pak použitá k validování a analyzování dvou vyřčených hypotéz …víceAbstract:
In my bachelor thesis I have aimed at describing the specific methods of marketing communication via the Internet represented by Web 2.0. The thesis focuses primarily on an unconventional way of marketing - viral marketing (low-cost marketing communication). Several advertising campaigns have been realized, acquired data was used for validating and analyzing of two hypotheses that were expressed. The …víceKlíčová slova
Web 2.0 internet marketing marketingová komunikace virální marketing sociální sítě reklama reklamní kampaně efektivita reklamních kampaní Facebook Web 2.0 marketing communication viral marketing social sites advertising advertising compaigns advertising campaigns effectiveness Facebook
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xe8sg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. David Kořínek
- Oponent: Mgr. Jaroslav Čuřík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Controversial advertising – a case study of United Colors of Benetton.
Anastasiia Panasiuk -
Efektivita užití humoru v reklamní kampani
Martina Masná -
Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání
Kateřina Havlíčková -
Efektivita reklamy a reklamních kampaní v ČR
Jakub Štumper -
Efektivita reklamy a reklamních kampaní v ČR
Martina Svobodová -
Efektivita reklamní kampaně
Martin Koutný -
Efektivita reklamy a reklamní kampaně v Česke republice u vybraného doplňku stravy.
Aneta Drastíková -
Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera
Kateryna Malyk