Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku v oblasti e-businessu – Bc. Radek Mrňa
Bc. Radek Mrňa
Master's thesis
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Business plan and founding of a small company in the e-business field
Abstract:
Diplomová práce „Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku v oblasti e- Businessu“ se ve své teoretické části zabývá malými podniky, podnikatelským plánem, prostředím e-Businessu, strategickými analýzami konkurence, vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýzou a strategií rozvoje podniku. V praktické části jsou využity teoretické poznatky k provedení strategických analýz a při návrhu …moreAbstract:
Thesis „Business plan and founding of a small company in the e-Business field“ deals in the theoretical part with small companies, business plan, e-Business field, strategic analysis of competition, strategic analysis of outside and inside surroundings, SWOT analysis and company development strategy. I applied the theoretical knowledges in the practical part and worked up the strategic analysis and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/y98qs/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2008
- Supervisor: Mgr. Ing. Jan Žák
- Reader: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MRŇA, Radek. \textit{Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku v oblasti e-businessu}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2008. Available from: https://theses.cz/id/8709ej/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Analýza prostředí a návrh strategie pro Tonak a.s.
Magda Kalíšková -
Charakteristika a analýza okolí vybraného podniku
Bára Halounková -
Sportovní cestovní ruchu v Brně a okolí
Matěj Běhounek -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Strategy evaluation of China Southern Airlines
Zhiyuan Zhang -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Haidilao's European Expansion: A Strategic Business Plan
Xinyue Huang