Pavla HUDEČKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingový mix golfového indoorového klubu

Marketing mix of golf indoor club
Anotace:
Tématem bakalářské práce je zhodnocení marketingového mixu konkrétního golfového klubu ve SPORTCENTRU STEP v Praze. Tento golfový indoor se zabývá poskytováním golfových služeb jak pro aktivní golfisty, tak i amatéry. Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingový mix golfového indooru STEP a následné navržení jejího zlepšení. Pro splnění tohoto cíle bude provedeno místní šetření přímo ve zmiňovaném …více
Abstract:
The topic of my thesis is to evaluate the marketing mix of a particular golf club in SPORTCENTRUM STEP in Prague. This indoor golf is engaged in providing services for active golfers and amateurs too. The aim of this work is to evaluate the marketing mix indoor golf STEP and its subsequent design improvements. To meet this goal, local investigation will be done directly in the mentioned indoor golf …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HUDEČKOVÁ, Pavla. Marketingový mix golfového indoorového klubu. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing