Šárka Sára Hromádková
Bachelor's thesis
Inkluze na základní škole
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje inkluzivnímu vzdělávání na základní škole s bližším zaměřením na inkluzi dětí s autismem. V teoretické části charakterizuje a přibližuje problematiku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a autismu včetně jeho forem a projevů. Popisuje metodiku práce se žáky s autismem, jež zahrnuje například strukturované učení či vizualizaci. Věnuje se také procesům inkluze a integrace …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the inclusive education at primary school, with a closer focus on the inclusion of children with autism. The theoretical part characterizes and approaches the issue of pupils with special educational needs and autism, including its forms and manifestations. It describes the methodology of working with pupils with autism, which includes, for example, structured learning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 8. 2020
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Vysoká škola PRIGO, z.ú.
Bachelor programme:
Sociální politika a sociální práce
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová