Hana Nguyenová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie neziskové organizace Greenpeace

Marketing strategy of the non-profit organization Greenpeace
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je revize a návrh změn marketingové strategie organizace Greenpeace, s důrazem na online komunikaci na sociálních sítích. Teoretická část práce představuje obecné koncepty marketingu jako marketingovou strategii, marketingový výzkum, SWOT analýzu a marketingový mix. Dále definuje marketing v rámci neziskového sektoru. V praktické části je představena nezisková organizace …viac
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to review and propose changes to the marketing strategy of Greenpeace, with emphasis on online communication on social networks. The theoretical part presents general concepts of marketing such as marketing strategy, marketing research, SWOT analysis and marketing mix. It also defines marketing within the non-profit sector. The practical part introduces the non …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedúci: Veronika Mokrejšová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82788