Marketingová strategie neziskové organizace Greenpeace – Hana Nguyenová
Hana Nguyenová
Bakalářská práce
Marketingová strategie neziskové organizace Greenpeace
Marketing strategy of the non-profit organization Greenpeace
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je revize a návrh změn marketingové strategie organizace Greenpeace, s důrazem na online komunikaci na sociálních sítích. Teoretická část práce představuje obecné koncepty marketingu jako marketingovou strategii, marketingový výzkum, SWOT analýzu a marketingový mix. Dále definuje marketing v rámci neziskového sektoru. V praktické části je představena nezisková organizace …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to review and propose changes to the marketing strategy of Greenpeace, with emphasis on online communication on social networks. The theoretical part presents general concepts of marketing such as marketing strategy, marketing research, SWOT analysis and marketing mix. It also defines marketing within the non-profit sector. The practical part introduces the non …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82788
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Veronika Mokrejšová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82788
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Návrh strategie neziskové organizace Pop Academy, z.s.
Zuzana Radová -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Tomáš Kolomazník -
Zhodnocení a návrh fundraisingové strategie neziskové organizace JA Czech
Karolína Jahodová -
PR strategie neziskové organizace NAUTIS zaměřena na individuální dárce
Kateřina Neumannová -
Komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF
Markéta Váňová