Michal HUJA

Bachelor's thesis

Mystery shopping jako metoda marketingového výzkumu

Mystery shopping as a metodth of marketing research
Abstract:
Cílem každého podniku je splnit všechna přání svých zákazníku a poskytovat jim vyšší kvalitu nabízených produktů služeb oproti konkurenci. Aby společnost na trhu získala konkurenční výhodu, potřebuje informace. Tyto informace jsou získávány mimo jiné pomocí marketingového výzkumu, který je nedílnou součástí celého procesu marketingového řízení. Tématem bakalářské práce je mystery shopping jako metoda …more
Abstract:
The aim of every company is to fulfil all the customer's wishes and provide service of the best quality compared to the rival companies. To gain a competitive advantage on a market, the company needs some information. The information is taken from a marketing research which is an inseparable part of a management process. The topic of this bachelor thesis is a mystery shopping as a method of the marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PaedDr. Petr Brázda

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HUJA, Michal. Mystery shopping jako metoda marketingového výzkumu. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management