Mystery shopping jako metoda marketingového výzkumu – Michal HUJA
Michal HUJA
Bachelor's thesis
Mystery shopping jako metoda marketingového výzkumu
Mystery shopping as a metodth of marketing research
Abstract:
Cílem každého podniku je splnit všechna přání svých zákazníku a poskytovat jim vyšší kvalitu nabízených produktů služeb oproti konkurenci. Aby společnost na trhu získala konkurenční výhodu, potřebuje informace. Tyto informace jsou získávány mimo jiné pomocí marketingového výzkumu, který je nedílnou součástí celého procesu marketingového řízení. Tématem bakalářské práce je mystery shopping jako metoda …moreAbstract:
The aim of every company is to fulfil all the customer's wishes and provide service of the best quality compared to the rival companies. To gain a competitive advantage on a market, the company needs some information. The information is taken from a marketing research which is an inseparable part of a management process. The topic of this bachelor thesis is a mystery shopping as a method of the marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Petr Brázda
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HUJA, Michal. \textit{Mystery shopping jako metoda marketingového výzkumu}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Available from: https://theses.cz/id/8872tm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HUJA, Michal. Mystery shopping jako metoda marketingového výzkumu. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
Lucie Tomášková -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář