Guerilla marketing, problematika hodnocení a využití v kultuře – Kateřina Šafaříková
Kateřina Šafaříková
Diplomová práce
Guerilla marketing, problematika hodnocení a využití v kultuře
Guerilla marketing and its use in the culture
Anotace:
Diplomová práce se zabývá guerilla marketingem jako jedním z netradičních nástrojů propagace. V teoretické části popisuje hlavní specifika guerilly, zkoumá situaci v České republice, legislativní úpravu, která se k problematice vztahuje a uvádí příklady kampaní. Ve stěžejní praktické části se zaměřuje na využití guerilly při propagování kulturních událostí -- například filmů, hudebních festivalů nebo …víceAbstract:
Master's thesis deals with guerilla marketing as one of the innovative ways how to promote. The theoretical part describes main characteristics and situation in the Czech Republic (including legislative regulation related to this topic and examples of campaigns). The practical part focuses on guerilla and its use in culture events like film, music festivals or books. It analyses a few campaigns, evaluates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23878
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2011
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23878
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Dominika Chválová -
Guerilla marketing
Dominika GADUŠOVÁ