Guerilla marketing, problematika hodnocení a využití v kultuře – Kateřina Šafaříková
Kateřina Šafaříková
Master's thesis
Guerilla marketing, problematika hodnocení a využití v kultuře
Guerilla marketing and its use in the culture
Abstract:
Diplomová práce se zabývá guerilla marketingem jako jedním z netradičních nástrojů propagace. V teoretické části popisuje hlavní specifika guerilly, zkoumá situaci v České republice, legislativní úpravu, která se k problematice vztahuje a uvádí příklady kampaní. Ve stěžejní praktické části se zaměřuje na využití guerilly při propagování kulturních událostí -- například filmů, hudebních festivalů nebo …moreAbstract:
Master's thesis deals with guerilla marketing as one of the innovative ways how to promote. The theoretical part describes main characteristics and situation in the Czech Republic (including legislative regulation related to this topic and examples of campaigns). The practical part focuses on guerilla and its use in culture events like film, music festivals or books. It analyses a few campaigns, evaluates …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23878
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2011
- Supervisor: Jitka Černá
- Reader: Oldřich Vávra
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23878
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Dominika Chválová -
Guerilla marketing
Dominika GADUŠOVÁ -
The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.
Daniela Nacházelová