Kateřina Šafaříková

Master's thesis

Guerilla marketing, problematika hodnocení a využití v kultuře

Guerilla marketing and its use in the culture
Abstract:
Diplomová práce se zabývá guerilla marketingem jako jedním z netradičních nástrojů propagace. V teoretické části popisuje hlavní specifika guerilly, zkoumá situaci v České republice, legislativní úpravu, která se k problematice vztahuje a uvádí příklady kampaní. Ve stěžejní praktické části se zaměřuje na využití guerilly při propagování kulturních událostí -- například filmů, hudebních festivalů nebo …more
Abstract:
Master's thesis deals with guerilla marketing as one of the innovative ways how to promote. The theoretical part describes main characteristics and situation in the Czech Republic (including legislative regulation related to this topic and examples of campaigns). The practical part focuses on guerilla and its use in culture events like film, music festivals or books. It analyses a few campaigns, evaluates …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 1. 2011
  • Supervisor: Jitka Černá
  • Reader: Oldřich Vávra

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23878

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Theses on a related topic