Kateřina Šafaříková

Master's thesis

Guerilla marketing, problematika hodnocení a využití v kultuře

Guerilla marketing and its use in the culture
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá guerilla marketingem jako jedním z netradičních nástrojů propagace. V teoretické části popisuje hlavní specifika guerilly, zkoumá situaci v České republice, legislativní úpravu, která se k problematice vztahuje a uvádí příklady kampaní. Ve stěžejní praktické části se zaměřuje na využití guerilly při propagování kulturních událostí -- například filmů, hudebních festivalů nebo …viac
Abstract:
Master's thesis deals with guerilla marketing as one of the innovative ways how to promote. The theoretical part describes main characteristics and situation in the Czech Republic (including legislative regulation related to this topic and examples of campaigns). The practical part focuses on guerilla and its use in culture events like film, music festivals or books. It analyses a few campaigns, evaluates …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2011
  • Vedúci: Jitka Černá
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23878

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma