Komunikace s rodiči předškolních dětí – Bc. Hana DEDKOVÁ
Bc. Hana DEDKOVÁ
Diplomová práce
Komunikace s rodiči předškolních dětí
Communication with parents of preschool children
Anotace:
Diplomová práce se věnuje komunikaci učitelek mateřských škol s rodiči předškolních dětí. Teoretická část práce se zabývá komunikací obecně, osobností učitelky mateřských škol a jejich komunikativními kompetencemi, ale také obsahuje jednu z hlavních částí této práce, což je komunikace s rodiči předškolních dětí. Cílem práce je zjistit, jakou formu komunikace s rodiči dětí, považují učitelky z mateřské …víceAbstract:
This thesis deals with the communication kindergarten teachers with parents of preschool children. The theoretical part of the thesis deals with communication in general, celebrity of kindergarten teacher and her communicative competencies but also contains one of the main parts of this work, which is communication with parents of preschool children. The aim of the thesis is to determine what is the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2015
Zveřejnit od: 11. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Radmila Burkovičová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DEDKOVÁ, Hana. Komunikace s rodiči předškolních dětí. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce a komunikace základní školy s rodiči při přechodu dítěte z předškolního vzdělávání z pohledu rodičů
Martina Maradová -
Morální vývoj dítěte předškolního věku Morální vývoj dítěte předškolního věku a způsoby jeho utváření
Barbora HALIAKOVÁ -
Role uvádějící učitelky mateřské školy v profesním růstu začínající učitelky mateřské školy
Iveta DOŠKOVÁ -
Možnosti spolupráce mezi učitelkami mateřské školy a učitelkami prvního stupně základní školy
Barbora JOHANÍKOVÁ -
Analýza komunikačního stylu začínající a zkušené učitelky mateřské školy
Tereza Lamáčková -
Grafomotorická připravenost dětí při vstupu do základní školy z pohledu učitelek mateřské školy a učitelů základní školy.
Lenka KYSILKOVÁ -
Přechod dítěte z mateřské školy do školy základní
Marcela Komárková -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá