Měření zákaznické spokojenosti v autoservisu, vyhodnocování a zobrazování výsledků pro zlepšení kvality služeb – Martin Srp
Martin Srp
Diplomová práce
Měření zákaznické spokojenosti v autoservisu, vyhodnocování a zobrazování výsledků pro zlepšení kvality služeb
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá měřením zákaznické spokojenosti v autoservisu, jejím zobrazením a zpracováním pro zlepšení kvality služeb. Hlavním cílem je formulace doporučení pro jednatele autoservisu k implementaci celého procesu měření zákaznické spokojenosti včetně následné realizace. Dílčími cíli jsou pak vytvoření dotazníkové šetření s definovanými klíčovými ukazateli výkonnosti a vytvoření přehledného …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the measurement of customer satisfaction in the car service, displaying and processing of the results for improving the quality of services. The main objective is to formulate recommendations for owner of car service to implement the entire customer satisfaction system, including the following realization. The partial goals are to create a customer satisfaction survey …víceKlíčová slova
Zákaznická spokojenost Měření zákaznické spokojenosti Loajalita zákazníka Metody sběru zákaznických dat Net Promoter Score Vyhodnocování výsledků Kvalita služeb Customer satisfaction Customer satisfaction survey Customer loyalty Customer Methods of collecting customer data Results evaluating Quality service
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 2. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/88d3vg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SRP, Martin. \textit{Měření zákaznické spokojenosti v autoservisu, vyhodnocování a zobrazování výsledků pro zlepšení kvality služeb}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/88d3vg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Factors Influencing Satisfaction of Employees in a Section of the Ministry of Education, Youth and Sports
Eliška Červenková -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Master Data Management, Integrace zákaznických dat a hodnota pro business
Filip Rais -
Metody měření spokojenosti zákazníků v segmentu luxusních vozů
Dagmar Šafránková -
Výzkum zákaznické spokojenosti veterinární kliniky
Veronika Hanzelková -
Analýza zákaznické spokojenosti společnosti Break Time Bistro
Helena Horáková -
Výzkum zákaznické spokojenosti firmy ARCH consulting s.r.o.
Dominik Dlouhý -
Analýza vhodných metod měření zákaznické spokojenosti ve společnosti Volkswagen Financial Services
Michaela Bonnová