Využití jazyku EML při tvorbě webových aplikací – Bc. Lenka RAJNOCHOVÁ
Bc. Lenka RAJNOCHOVÁ
Bachelor's thesis
Využití jazyku EML při tvorbě webových aplikací
The use of the EML language to web application creating
Anotácia:
Lidské emoce hrají čím dál větší roli v interakci člověka s počítačem. Pro zachytávání, rozpoznání a vytvoření správné reakce na emoce lze využít nový značkovací jazyk Emotion Markup Language. Teoretická část práce představuje úvod do problematiky zachytávání emocí a popisuje předepsanou syntaxi jazyka EML.V praktické části je navrženo několik konkrétních příkladů praktického využití jazyka ve webové …viacAbstract:
Human emotions seem to be increasingly important in human-computer interaction. Therefore, to improve the way emotions are captured is necessary. The EML has been developed for automatic recognition of emotion-related state from user behavior and to enable to generate emotion-related system response. The main task of the bachelor thesis is to analyse the Human-computer interaction problematics, describe …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Ladislav Beránek, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RAJNOCHOVÁ, Lenka. Využití jazyku EML při tvorbě webových aplikací. Č. Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Economic Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
E-Commerce Marketing Strategy and Channels: Alibaba Group Case Study
Bin Ma -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Internetový marketing a E-commerce podnikání
David Bernard -
Tvorba, aplikace a vyhodnocení SEO strategie vybraného e-shopu
Dominik Voženílek -
Strategie zavádění nové e-commerce služby na realitním trhu
Jakub Veverka -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Emoce a jejich vliv na herecký projev
Hana Drozdová
Názov
Vložil
Vložené
Práva