Event marketing společnosti Mattoni a jeho vliv na vnímání značky – Veronika Pavelková
Veronika Pavelková
Bachelor's thesis
Event marketing společnosti Mattoni a jeho vliv na vnímání značky
Event Marketing at Mattoni and its Impact on Brand Perception
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá event marketingem, jakožto nástrojem brandbuildingu dané značky. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy, o které se následně opírá část praktická. Jedná se o pojmy související s event marketingem a značkou, jakožto brandem. Praktická část se zabývá analýze značky Mattoni, která byla pro tuto práci zvolena. Analýza je provedena na základech stanovených v teoretické …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with event marketing as a tool for brand building. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts, which are then based on the practical part. These are concepts related to event marketing and branding. The practical part deals with the analysis of the Mattoni brand, which was chosen for this thesis. The analysis is carried out on the basis set out in the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVELKOVÁ, Veronika. \textit{Event marketing společnosti Mattoni a jeho vliv na vnímání značky}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/88f8k1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pavelková, Veronika. Event marketing společnosti Mattoni a jeho vliv na vnímání značky. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Event marketing jako součást brand buildingu dané značky
Michaela Dvořáková -
Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky
Sára Barošová -
Strategic analysis of Mattoni
Valeriia Malakhovskaia -
Analýza marketingové komunikace značky Mattoni
Tereza Jacinová -
Psychologická analýza značky Mattoni
Hana Kaderová -
Image značky Mattoni
Denisa Hašková -
Analýza marketingovej komunikácie značky Mattoni v spojení s Run Czech
Anton Kočan -
Komunikační marketingová strategie značky Mattoni pro sportovní partnerství
Jakub Folauf