Vzťah generácie Z k zdravej výžive a kvalite potravín – Karolína Sára Sedlárová
Karolína Sára Sedlárová
Diplomová práce
Vzťah generácie Z k zdravej výžive a kvalite potravín
Vzťah generácie Z k zdravej výžive a kvalite potravín
Anotace:
Diplomová práce se věnuje analýze generace Z vzhledem k postojům a preferencím při nákupu či spotřebě potravin. Cílem je odkrytí segmentů s přihlédnutím k jejich vnímání zdravé výživy a kvality potravin za pomoci faktorové analýzy, shlukové analýzy a kontingenční tabulky a v návaznosti na zjištění navrhnout výrobcům a prodejcům potravin s cílovou skupinou generace Z efektivní marketingovou orientaci …víceAbstract:
The thesis analyses Generation Z's attitudes and preferences when buying or consuming food. The aim is to uncover segments with respect to their perceptions of healthy eating and food quality using factor analysis, cluster analysis and contingency table. Following the findings, to suggest effective marketing orientation to food manufacturers and retailers with the target group Generation Z. The theoretical …víceAbstract:
Diplomová práca sa venuje analýze generácie Z vzhľadom na postoje a preferencie pri nákupe či spotrebe potravín. Cieľom je odkrytie segmentov s prihliadnutím na ich vnímanie zdravej výživy a kvality potravín za pomoci faktorovej analýzy, zhlukovej analýzy a kontingenčnej tabuľky a v nadväznosti na zistenia navrhnúť výrobcom a predajcom potravín s cieľovou skupinou generácia Z efektívnu marketingovú …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93268
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Ladislav Blaškovič
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93268
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Spotrebiteľské správanie v hotelierstve
Gabriela Nemcová -
Psychologia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie
Martin Vozník -
Vplyv covid-19 na spotrebiteľské správanie v rôznych demografických segmentoch
Roman Straňovský -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Spotrebiteľské správanie na trhu módneho priemyslu so zameraním na Slow Fashion
Lucia Nikola Kubranová -
Vplyv retro marketingu na spotrebiteľské správanie a jeho využitie na trhu potravín v Českej republike
Soňa Balážová -
Spotřebitelské chování
Alexandra Pavlovičová -
Vplyv ekonomiky jednotlivých krajín Európskej únie na spotrebiteľské správanie
Katarína Horáková