Preference spotřebitele při nákupu na farmářských trzích – Michaela Benešová
Michaela Benešová
Diplomová práce
Preference spotřebitele při nákupu na farmářských trzích
Consumer preferences when shopping at farmers' markets
Anotace:
Diplomová práce charakterizuje farmářské trhy a jejich vývoj, dozorové orgány, které souvisí s farmářskými trhy, kodex farmářských trhů a základní značky kvality. Hlavním cílem práce je identifikace preferencí a nákupního chování spotřebitelů, kteří nakupují potraviny na farmářských trzích a následná formulace doporučení pro prodejce a producenty původního českého potravinářského zboží, kteří realizují …víceAbstract:
The master´s thesis characterizes farmers´ markets and their development, supervisory authorities which are linked with the farmers´ markets, the codex of farmers´ markets and the basic signs of quality. The main aim of the thesis is to identify the preferences and the buying behaviour of consumers who buy food on farmers´ markets and consecutive formulation of recommendation for sellers and producers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení marketingové komunikace farmářských trhů
Kateřina Turková -
Hodnocení farmářských trhů v Ústeckém kraji a jejich potenciální přínos pro rozvoj kraje
Dana ALANSARI -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar -
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Marketingové strategie a jejich aplikace na českém trhu stavebních produktů se zaměřením na kupní chování na trhu střešních krytin
Vítězslav Joura -
Analýza nákupního chování na trhu s drogistickým zbožím
Kristýna Pavelková -
Nákupní chování českých spotřebitelů na trhu přírodní kosmetiky
Dominika Praunspergrová
Název
Vložil
Vloženo
Práva