Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění ve vybrané firmě – Patrícia Dubovská
Patrícia Dubovská
Bakalářská práce
Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění ve vybrané firmě
Rebranding Concept and its Implementation in the Selected Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je určení pozice značky na trhu z hlediska konkurenceschopnosti, míry spokojenosti zákazníků v rámci zrealizovaného rebrandingu a následné navržení dopo-ručení. V praktické části byly použity nástroje a analýzy zaměřené na výzkumný problém, konkrétně SWOT analýza, benchmarking a dotazníkové šetření. Vykonaným výzkumem byly zjištěny nedostatky v marketingové strategii vybrané …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to determine market position of the selected company in terms of competitiveness, customer satisfaction with the implemented rebranding process, and in accordance with results to outline relevant recommendations. The practical part uses analyzing tools, specifically SWOT analysis, benchmarking and questionnaire survey. The research revealed a deficiency of the selected …víceKlíčová slova
značka branding rebranding hodnota značky marketing SWOT analýza benchmarking sociální sítě
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dubovská, Patrícia. Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění ve vybrané firmě. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Rebranding and Marketing Communication
Yuru Shi -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna -
Návrh strategie komunikace pro salon UP Beauty Studio a příprava podkladů pro rebranding
Kateryna Pasiukova -
Rebranding specializovaného hudebního rádia
David Dvořák -
Rebranding společnosti Zámecké vinařství Bzenec
Eva Bednářová -
Rebranding firmy s vypracováním marketingové strategie a změnou loga
Eva Klejnova