Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění ve vybrané firmě – Patrícia Dubovská
Patrícia Dubovská
Bachelor's thesis
Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění ve vybrané firmě
Rebranding Concept and its Implementation in the Selected Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je určení pozice značky na trhu z hlediska konkurenceschopnosti, míry spokojenosti zákazníků v rámci zrealizovaného rebrandingu a následné navržení dopo-ručení. V praktické části byly použity nástroje a analýzy zaměřené na výzkumný problém, konkrétně SWOT analýza, benchmarking a dotazníkové šetření. Vykonaným výzkumem byly zjištěny nedostatky v marketingové strategii vybrané …moreAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to determine market position of the selected company in terms of competitiveness, customer satisfaction with the implemented rebranding process, and in accordance with results to outline relevant recommendations. The practical part uses analyzing tools, specifically SWOT analysis, benchmarking and questionnaire survey. The research revealed a deficiency of the selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DUBOVSKÁ, Patrícia. \textit{Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění ve vybrané firmě}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/89rmtr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dubovská, Patrícia. Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění ve vybrané firmě. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Rebranding and Marketing Communication
Yuru Shi -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna -
Návrh strategie komunikace pro salon UP Beauty Studio a příprava podkladů pro rebranding
Kateryna Pasiukova -
Rebranding specializovaného hudebního rádia
David Dvořák -
Rebranding společnosti Zámecké vinařství Bzenec
Eva Bednářová -
Rebranding firmy s vypracováním marketingové strategie a změnou loga
Eva Klejnova