Bc. Miroslav Maláč
Master's thesis
Spokojenost a loajalita zákazníků
Customers satisfaction and loyalty
Abstract:
Předmětem mé diplomové práce „Spokojenost a loajalita zákazníků“ je zkoumání spokojenosti a loajality zákazníků a spotřebitelů v konkrétním podniku. V první části jsem sumarizoval teoretické východiska spokojenosti a loajality. V druhé části jsem se zaměřil na zkoumání spokojenosti a loajality zákazníků a spotřebitelů společnosti Plzeňský Prazdroj a.s. (P. P. a. s.). Nejprve jsem vymezil segment HoReCa …moreAbstract:
The Subject of my thesis „Customers satisfaction and loyalty” is the exploration of Customer satisfaction and loyalty in particular company. In the first part I have summarized theoretical basis of satisfaction and loyalty. In the second part I have focused on research of customers and consumers satisfaction and loyalty of the company Pilsner Urquell. First, I have specified the segment HoReCa where …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gwbf5/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 2. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
The role of student satisfaction and student loyalty on intention to return to the specific university: A comparative study of UK and Czech Republic university
Lukáš Myslivec -
Consumer Trends and Lifestyle
Mariami Nemstsveridze -
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Karel Kučerovský -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia
Mariami Denosashvili -
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko