Zhanibek Sagymbay

Bakalářská práce

Consumer culture and symbolic boundaries

Consumer culture and symbolic boundaries
Anotace:
Disertační práce se zaměří na definice spotřebitelské kultury a symbolické hranice různých zemí, zejména východní Asie a západních zemí. Proč je to důležité? protože po celém světě roste konzumní kultura ve východní Asii nebývalým tempem a brzy začne dominovat konzumní kultura těchto zemí i kulturní charakteristiky. Kvůli tomuto růstu spotřeby budou muset společnosti dokonce říci, že se již přizpůsobují …více
Abstract:
The dissertation will focus on the definitions of consumer culture and the symbolic borders of various countries, especially East Asia and Western countries. Why is it important? because all over the world the consumption culture in East Asia is growing at an unprecedented rate, and soon the consumption culture of these countries will begin to dominate, as well as cultural characteristics. Due to this …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: MSc Mirela Moldoveanu

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication