Noc kostelů jako event v cestovním ruchu – Dalibor KOLÁŘ
Dalibor KOLÁŘ
Diplomová práce
Noc kostelů jako event v cestovním ruchu
Night of Churches as event tourism
Anotace:
Cílem práce je analýza potenciálu akce Noc kostelů jako eventu v cestovním ruchu. Toto téma jsem zvolil z důvodu aktuálnosti. Eventy tvoří stále podstatnější a důležitější součást dnešního cestovního ruchu. Event bude posuzován z pohledu přímých tvůrců cestovního ruchu tj. cestovních kanceláří a agentur, zda mají či nemají Noc kostelů zařazenu do svého portfolia zájezdů. Prostřednictvím studia dostupných …víceAbstract:
The goal of this thesis is the analysis of The Night of Churches event's potential as a tourism event. I have chosen this subject due to its topicality. Events have been forming an increasingly more substantial and important part of today's tourism industry. The event will be looked at from the viewpoint of direct creators of the tourism industry, which are tour operators and travel agents, whether …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLÁŘ, Dalibor. Noc kostelů jako event v cestovním ruchu. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Náboženská turistika a její možnosti na Moravě
Denisa Kašná -
Církevní turistika v České republice
Tereza LAKYOVÁ -
Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu
Vendula Hartvichová -
Internetový marketing a komunikace SK Draci Brno
Martin Kalábek -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingových komunikací
Petr Venclíček -
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Lucie Sovová -
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Klára Sierra -
Expansion Strategy of the Event & Travel Agency Edison into the Czech Market
Diana Žanonyová
Název
Vložil
Vloženo
Práva