Tereza Bártová
Master's thesis
Marketingová strategie zámku Moravská Třebová
Marketing strategy of the Moravská Třebová Castle
Abstract:
Cílem práce je zvýšit návštěvnost zámku Moravská Třebová v následující sezóně 2014. První část práce, literární rešerše, obsahuje teoretická východiska, zpracovaná na základě prostudování odborné literatury a dalších relevantních zdrojů. Následuje charakteristika vybraného subjektu, včetně stručného popisu významných historických milníků.Vlastní část práce se zabývá zhodnocením marketingového mixu …moreAbstract:
The goal of this thesis is to increase the number of visitors of the Moravská Třebová Castle for the following season 2014. The first part of this thesis, literature review, contains a theoretical viewpoint, elaborated based on the study of literature and other relevant sources. Study continues by overview of the chosen subject, including a brief description of significant milestones. Own part of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
- Reader: Jana Kanalošová, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BÁRTOVÁ, Tereza. \textit{Marketingová strategie zámku Moravská Třebová}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/8a2dto/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace se zaměřením na generace: na příkladu Moravské galerie
Sylvie Poukarová -
Využití nástrojů marketingové komunikace pro rozvoj vinařství v České republice
Jana BLAŤÁKOVÁ -
Projekt marketingové komunikace Moravského Peněžního Ústavu - spořitelního družstva
Michaela Halašková -
Hodnocení marketingové komunikace města Moravské Budějovice
Vladimír Kostelecký -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Barbora Lukešová -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Veronika Záluská -
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights