Analýza portfolia zákazníků a návrh diferenciace vztahů k zákazníkům – Renata Matoušková
Renata Matoušková
Master's thesis
Analýza portfolia zákazníků a návrh diferenciace vztahů k zákazníkům
Analysis of Customers Portfolio and Proposal for Differentiation of Relations to Customers
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na řízení vztahů se zákazníky ve vybraném výrobním podniku. Každý zákazník přináší firmě jinou hodnotu a firma by měla vědět, jakou hodnotu jí který zákazník přináší. Cílem práce je analyzovat portfolio zákazníků a na základě jejího výsledku navrhnout změny přístupu k zákazníkům a doporučit metody další spolupráce. Zákazníci jsou metodou Paretovy analýzy na základě …moreAbstract:
The thesis focuses on customer relationship management in a selected manufacturing company. Every customer brings a different value to the company and the company should know what value each customer brings to it. The aim of the Study is to analyze the customers portfolio and based on its results to suggest changes in the approach to customers and recommend methods of further cooperation. Based on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2020
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/139684
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2020
- Supervisor: Pavla Macurová
- Reader: Kateřina Zimmermannová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MATOUŠKOVÁ, Renata. \textit{Analýza portfolia zákazníků a návrh diferenciace vztahů k zákazníkům}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2020. Available from: https://theses.cz/id/8ap29u/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Theses on a related topic
-
Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře
Monika Zámišová -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Model zákaznické segmentace e-shopu
Kristýna Koubová -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Marcela Stratilová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Dilyara Asmatulayeva -
Model zákaznické segmentace ve vybraném podniku
Michal Kopřiva