Celoroční program pro školní družiny s literárním aspektem – Denisa Trakalová
Denisa Trakalová
Bakalářská práce
Celoroční program pro školní družiny s literárním aspektem
A year-round programme for the after-school club with a literary aspect
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a aplikaci příběhu Malý princ od Antoine de Saint-Exupéryho ve výchovně-vzdělávacím kontextu. Cílem práce je prozkoumat možnosti, jak využít tento literární příběh k rozvoji klíčových kompetencí u žáků na základní škole, zejména v oblasti sociálních a emocionálních dovedností. První část práce se věnuje teoretickému základu, kde je představen příběh Malého …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis and application of the story The Little Prince by Antoine de Saint-Exupéry in an educational context. The aim of the thesis is to explore the possibilities of using this literary story to develop key competences in primary school pupils, particularly in the area of social and emotional skills. The first part of the thesis is devoted to the theoretical background …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Andrea Rozkovcová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRAKALOVÁ, Denisa. \textit{Celoroční program pro školní družiny s literárním aspektem}. Online. Bakalářská práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/8ax9mq/.
Jak správně citovat práci
Trakalová, Denisa. Celoroční program pro školní družiny s literárním aspektem. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Domácí vzdělávání a sociální dovednosti žáků na 1. stupni ZŠ
Michaela CIHLÁŘOVÁ -
Sociální dovednosti a možnosti jejich rozvoje u dětí s poruchou autistického spektra
Veronika KYSILKOVÁ -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Online edukační hry a starší školní věk: příležitosti pro kompetenční učení v informační společnosti
Jan Ryšavý -
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Školní motivace a školní úspěšnost u dětí na 1. stupni ZŠ
Kristýna MAMULOVÁ