Analýza zavádění nového produktu na trh – Ing. Klára Vávrová
Ing. Klára Vávrová
Bakalářská práce
Analýza zavádění nového produktu na trh
Analysis of the Introducing of New Product on the Market
Anotace:
Abstrakt Ve své práci na téma Analýza zavádění nového produktu na trh se věnuji problematice zavádění na trh z marketingového hlediska. K tomuto jsem si vybrala průtokový cytometr Apogee A50-Micro, který má ve svém portfoliu firma BIO-PORT Europe s.r.o. Cíl práce je zaměřen na analýzu dosavadních marketingových a prodejních aktivit firmy, včetně praktických příkladů. V závěru se snažím se o komplexní …víceAbstract:
Abstract In my thesis Analysis of a new product market launch I am dealing with the marketing point of view of launching on the market. For my analysis I have chosen the flow cytometer Apogee A50-Micro from BIO-PORT Europe s. r. o. portfolio. The aim of my thesis is to analyse current marketing and sales activities of the company and it includes practical examples. In the conclusion I am trying to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bn2kr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko