Online marketing on Japanese market. – Shotaro Fujino
Shotaro Fujino
Diplomová práce
Online marketing on Japanese market.
Online marketing na japonském trhu
Anotace:
Abstrakt: Rychlý rozvoj moderních informačních technologií umožnil prudký nárůst digitálních forem obchodování na mezinárodních trzích. Podle odhadů nakupuje prostřednictvím internetu 1,7 miliard subjektů (Statista, 2018) a e-commerce se dnes podílí na světovém maloobchodním obratu zhruba 10 % (Statista, 2018). Podíl nákupů na internetu se bude i nadále zvyšovat a bude se jednat o setrvalý a dynamický …víceAbstract:
Abstract:Due to the rapid progress in the computer science and IT, number of digital buyers are high ever before accounting 1.7billion worldwide (Statista, 2018) and 10% of retail sales are ecommerce purchase (Statista, 2018). This online purchase trend is estimated strong and persistent increasing trend in the future said Aaron Orendorff (2017). Thus, online marketing is one of the main business activities …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75091
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 11. 2018
- Vedoucí: Hana Machková
- Oponent: Ludmila Štěrbová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75091
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Strategie vstupu na zahraniční trhy
Martin Kumar -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Robert Kotlán -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Jan Tráge