Shotaro Fujino

Diplomová práce

Online marketing on Japanese market.

Online marketing na japonském trhu
Anotace:
Abstrakt: Rychlý rozvoj moderních informačních technologií umožnil prudký nárůst digitálních forem obchodování na mezinárodních trzích. Podle odhadů nakupuje prostřednictvím internetu 1,7 miliard subjektů (Statista, 2018) a e-commerce se dnes podílí na světovém maloobchodním obratu zhruba 10 % (Statista, 2018). Podíl nákupů na internetu se bude i nadále zvyšovat a bude se jednat o setrvalý a dynamický …více
Abstract:
Abstract:Due to the rapid progress in the computer science and IT, number of digital buyers are high ever before accounting 1.7billion worldwide (Statista, 2018) and 10% of retail sales are ecommerce purchase (Statista, 2018). This online purchase trend is estimated strong and persistent increasing trend in the future said Aaron Orendorff (2017). Thus, online marketing is one of the main business activities …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 11. 2018
  • Vedoucí: Hana Machková
  • Oponent: Ludmila Štěrbová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75091

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities