Shotaro Fujino

Master's thesis

Online marketing on Japanese market.

Online marketing na japonském trhu
Abstract:
Abstrakt: Rychlý rozvoj moderních informačních technologií umožnil prudký nárůst digitálních forem obchodování na mezinárodních trzích. Podle odhadů nakupuje prostřednictvím internetu 1,7 miliard subjektů (Statista, 2018) a e-commerce se dnes podílí na světovém maloobchodním obratu zhruba 10 % (Statista, 2018). Podíl nákupů na internetu se bude i nadále zvyšovat a bude se jednat o setrvalý a dynamický …more
Abstract:
Abstract:Due to the rapid progress in the computer science and IT, number of digital buyers are high ever before accounting 1.7billion worldwide (Statista, 2018) and 10% of retail sales are ecommerce purchase (Statista, 2018). This online purchase trend is estimated strong and persistent increasing trend in the future said Aaron Orendorff (2017). Thus, online marketing is one of the main business activities …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 11. 2018
  • Supervisor: Hana Machková
  • Reader: Ludmila Štěrbová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75091