Filip Skrott

Master's thesis

Marketingová a komunikační strategie časopisu VOGUE Česká republika a Slovensko

Marketing and communication strategy of VOGUE magazine Czech republic and Slovakia
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá uvedením jednoho z nejikoničtějších časopisů o módě a životním stylu na český a slovenský trh. Časopis Vogue vycházel ve 23 zemích světa. V srpnu 2017 k nim přibyla 24. mutace pro Českou a Slovenskou republiku. Cílem této práce je analýza marketingové a komunikační strategie časopisu a na základě terénního výzkumu poskytnout doporučení do budoucna a navrhnout komunikační …more
Abstract:
This diploma thesis deals with launching one of the most iconic magazine about fashion and life style on the Czech and Slovakia field. Vogue magazine was based in 23 countries of the world. In August 2017 was added 24. version for Czech and Slovakia republic. The aim of this thesis is to analyse marketing and communication strategy of the magazine and provide recommendation for the future based on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 1. 2019
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75262