Marketingová a komunikační strategie časopisu VOGUE Česká republika a Slovensko – Filip Skrott
Filip Skrott
Master's thesis
Marketingová a komunikační strategie časopisu VOGUE Česká republika a Slovensko
Marketing and communication strategy of VOGUE magazine Czech republic and Slovakia
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá uvedením jednoho z nejikoničtějších časopisů o módě a životním stylu na český a slovenský trh. Časopis Vogue vycházel ve 23 zemích světa. V srpnu 2017 k nim přibyla 24. mutace pro Českou a Slovenskou republiku. Cílem této práce je analýza marketingové a komunikační strategie časopisu a na základě terénního výzkumu poskytnout doporučení do budoucna a navrhnout komunikační …moreAbstract:
This diploma thesis deals with launching one of the most iconic magazine about fashion and life style on the Czech and Slovakia field. Vogue magazine was based in 23 countries of the world. In August 2017 was added 24. version for Czech and Slovakia republic. The aim of this thesis is to analyse marketing and communication strategy of the magazine and provide recommendation for the future based on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75262
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2019
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Přemysl Průša
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75262
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář