Hodnota zákazníka jako podklad pro segmentaci a targeting ve vybrané společnosti – Pavlína Kubů
Pavlína Kubů
Diplomová práce
Hodnota zákazníka jako podklad pro segmentaci a targeting ve vybrané společnosti
Customer Value as the Basis for Segmentation and Targeting in a chosen Company
Anotace:
Tato práce se zabývá jiným možným přístupem k segmentaci zákaznické základny ve zkoumané společnosti, než který společnost dosud využívá. Konkrétně se jedná o problematiku celoživotní hodnoty zákazníka. Z rešerše vyplývá několik možných přístupů a některé vybrané modely budou aplikovány na zákaznickou základnu v praktické části DP. Práce řeší nejen aplikaci vybraných modelů, ale především srovnání …víceAbstract:
This thesis deals with another possible approach to segmentation of the customer base in the surveyed company than the one currently used. Specifically, the issue of lifetime customer value is discussed. A review shows several possible approaches and some selected models will be applied to the customer base in the practical part of thesis. Work addresses not only the application of selected models …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49887
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Michal Novák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49887
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Způsoby predikce dlouhodobé hodnoty zákazníka
Martin Pešek -
Customer lifetime value
Jakub Bendula -
Optimizing Customer Lifetime Value in Retail Banking
Tomáš Píhrt -
Metódy výpočtu Customer Lifetime Value a ich aplikácia v oblasti kozmetiky
Júlia Baraniaková -
Application of Customer Lifetime Value Model in Marketing Management of E-commerce
Pavel Jašek -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Aspekty Customer journey na B2B trhu ve vybrané společnosti
Tereza Pavlová -
Customer satisfaction strategy in automotive industry - example of Škoda Auto
František Jůzl