Instagram jako nástroj marketingové komunikace – Leila Ataieva
Leila Ataieva
Bakalářská práce
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Instagram as a Marketing Tool
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketing, konkrétně na on-line marketing a využití Instagramu v marketingové komunikaci. Práce je ukotvena teorií marketingu, zejména se jedná o pojmy marketing a marketingová komunikace a on-line marketing. Práce zahrnuje analýzu a vysvětlení specifik komunikace mezi obchodem a klientem na Instagramu s ohledem na příležitosti, které poskytuje internet. Podstatnou …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on marketing, specifically on online marketing and the use of Instagram in marketing communications. The thesis is anchored by the theory of marketing, especially the concepts of marketing and marketing communication and online marketing. The work involves analyzing and explaining the specifics of communication between the store and the client on Instagram, taking into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dvlbq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Dr. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová