Analýza online marketingové komunikace e-shopu – Barbora Adamčíková
Barbora Adamčíková
Diplomová práce
Analýza online marketingové komunikace e-shopu
Online marketing communication analysis of e-shop
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza online marketingové komunikace e-shopu prodávající italská vína. Online komunikace, potažmo online marketing, je v dnešní době nedílnou součástí propagačních aktivit většiny společností. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních marketingových pojmů vztahujících se k tématu práce – online marketing, komunikační nástroje online marketingu, analytika marketingu …víceAbstract:
The focus of this diploma thesis is on analyzing the online marketing communication of the e-shop selling italian wines. Online communication, or online marketing, is nowadays an internal part of the promotional activities of most companies. The theoretical part is focused on defining the basic marketing concepts related to the topic of work - online marketing, online marketing communication tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84832
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2021
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Sabina Krajčušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84832
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza online komunikace Divadla Bez zábradlí
Pavel Michalička -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Zuzana Vnoučková -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Tereza Chaloupková -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Petr Chalupa -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Kateřina Hemzová -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Agáta Sojková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný