Šíření obchodního sdělení pomocí e-mailu na trhu B2B – Lucie SYROVÁ
Lucie SYROVÁ
Bakalářská práce
Šíření obchodního sdělení pomocí e-mailu na trhu B2B
Extending commercial communication via e-mail on the B2B market
Anotace:
Tato práce se zabývá e-mail marketingem na trhu B2B v oboru stavebnictví. Cílem práce je zjistit, zda je e-mail vhodným nástrojem pro šíření obchodního sdělení s cílem zvýšení poptávky po produktech či službách stavebními firmami na českém trhu B2B. K zodpovězení výzkumné otázky bylo použito dotazníkové šetření, kterého se zúčastnily firmy působící v oboru stavebnictví, které mají maximálně 24 zaměstnanců …víceAbstract:
This thesis deals with e-mail marketing in the B2B market within the construction industry. The piece of work aims to find out if an e-mail is a good way for building contractors to transmit business communication in order to increase demand for their products or service industry in the Czech B2B market. A questionnaire probe was used to answer a research question. Construction industry companies which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Povolná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SYROVÁ, Lucie. \textit{Šíření obchodního sdělení pomocí e-mailu na trhu B2B}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/8bs6w5/.
Jak správně citovat práci
SYROVÁ, Lucie. Šíření obchodního sdělení pomocí e-mailu na trhu B2B. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Využití e-mail marketingu pro komunikaci vědy na UJEP
Petr KŘÍŽ -
E-mail marketing jako nástroj ovlivňování spotřebitele
Jitka Strojilová -
Analýza řetězových e-mailů s politickým obsahem sdílených mezi seniory
Tadeáš SOLANSKÝ -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Špecifiká marketingu veľkoobchodov so zameraním na súčasné marketingové trendy B2B prostredia
Denis Gondek -
Marketingová komunikace společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B
Jan Romaňák