Bc. Barbora Wochnerová

Master's thesis

Problematika reflexe a interpretace video reklamy v rámci koncepce estetické výchovy na středních školách

The issue of reflection and interpretation of video advertising and teaching concept of aesthetic education in secondary schools
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá televizními a reklamními videospoty. Zaměřuje se na jejich sekundární funkce, konkrétně estetické a kreativní. V rámci nich popisuje aspekty proměnlivé, subjektivní a ty, které proměnlivé nejsou. Práce definuje tvůrčí procesy, v jejichž kontextu se částečně opírá o film jakožto médium televizní reklamě ztvůrčího i žánrového hlediska nejbližší. Analyzuje také reklamy, kterým …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with television and video advertising spots. It focuses on their secondary functions namely aesthetic and creativity. Within the secondary functions, there are aspects that are variable and subjective and those that are not unalterable. The work defines creative processes, whose context is based on the medium of film. This medium is from creative and genre viewpoint closest …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedúci: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jan Špaček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta