Problematika reflexe a interpretace video reklamy v rámci koncepce estetické výchovy na středních školách – Bc. Barbora Wochnerová
Bc. Barbora Wochnerová
Master's thesis
Problematika reflexe a interpretace video reklamy v rámci koncepce estetické výchovy na středních školách
The issue of reflection and interpretation of video advertising and teaching concept of aesthetic education in secondary schools
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá televizními a reklamními videospoty. Zaměřuje se na jejich sekundární funkce, konkrétně estetické a kreativní. V rámci nich popisuje aspekty proměnlivé, subjektivní a ty, které proměnlivé nejsou. Práce definuje tvůrčí procesy, v jejichž kontextu se částečně opírá o film jakožto médium televizní reklamě ztvůrčího i žánrového hlediska nejbližší. Analyzuje také reklamy, kterým …viacAbstract:
This diploma thesis deals with television and video advertising spots. It focuses on their secondary functions namely aesthetic and creativity. Within the secondary functions, there are aspects that are variable and subjective and those that are not unalterable. The work defines creative processes, whose context is based on the medium of film. This medium is from creative and genre viewpoint closest …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qvt56/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedúci: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Špaček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
WOCHNEROVÁ, Barbora. \textit{Problematika reflexe a interpretace video reklamy v rámci koncepce estetické výchovy na středních školách}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/8btjnc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Estetic Education
Práce na příbuzné téma
-
Creativity In Advertising Slogans Based On Word-Formation
Tomáš Vörös -
Transcultural aspect of Cannes Lions Festival of creativity in communications
Nadezda BOLBAT -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Oliver Holman -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost.
Jakub Kabourek -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Ksenia Lyuleeva -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Monika Horčíková -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Anna Vocelová -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou
Sabina Kulíková