Kristýna LOVECKÁ

Master's thesis

Adaptační potíže začínajících učitelů v prostředí inkluzivního vzdělávání

The adaptation difficulties of starting out teachers in the environment of inclusive education
Abstract:
Diplomová práce "Adaptace začínajících učitelů v prostředí inkluzivního vzdělávání" se zaměřuje na problematiku začínajících učitelů a jejich problémy v prvních pěti letech učitelského působení. Cílem diplomové práce je zjistit, jaké adaptační potíže vykazují nastupující učitelé v prostředí inkluzivních základních škol a jaké strategie používají k jejich překonávání. Teoretická část diplomové práce …more
Abstract:
The diploma thesis "The adaptation difficulties of starting out teachers in the environment of inclusive education" focuses on the issue of the newly qualified teachers and the problems they face in their first five years of teaching. The aim of the diploma thesis is to find out what are the adaptation difficulties of newly qualified teachers in the environment of inclusive primary schools and what …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 8. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: prof. PhDr. Jiří Škoda, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LOVECKÁ, Kristýna. Adaptační potíže začínajících učitelů v prostředí inkluzivního vzdělávání. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta