Adaptační potíže začínajících učitelů v prostředí inkluzivního vzdělávání – Kristýna LOVECKÁ
Kristýna LOVECKÁ
Master's thesis
Adaptační potíže začínajících učitelů v prostředí inkluzivního vzdělávání
The adaptation difficulties of starting out teachers in the environment of inclusive education
Abstract:
Diplomová práce "Adaptace začínajících učitelů v prostředí inkluzivního vzdělávání" se zaměřuje na problematiku začínajících učitelů a jejich problémy v prvních pěti letech učitelského působení. Cílem diplomové práce je zjistit, jaké adaptační potíže vykazují nastupující učitelé v prostředí inkluzivních základních škol a jaké strategie používají k jejich překonávání. Teoretická část diplomové práce …moreAbstract:
The diploma thesis "The adaptation difficulties of starting out teachers in the environment of inclusive education" focuses on the issue of the newly qualified teachers and the problems they face in their first five years of teaching. The aim of the diploma thesis is to find out what are the adaptation difficulties of newly qualified teachers in the environment of inclusive primary schools and what …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 8. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: prof. PhDr. Jiří Škoda, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LOVECKÁ, Kristýna. \textit{Adaptační potíže začínajících učitelů v prostředí inkluzivního vzdělávání}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/8bvr1u/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LOVECKÁ, Kristýna. Adaptační potíže začínajících učitelů v prostředí inkluzivního vzdělávání. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special education (pedagogy) - counselling
Theses on a related topic
-
ZAČÍNAJÍCÍ UČITEL REALIZUJÍCÍ VZDĚLÁVACÍ PROGRAMY STŘEDNÍHO ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Vladislava POLIAKOVA -
Začínající učitel a ICT
Michal Rambousek -
Adaptace dítěte na cizí kulturu v prostředí mateřské školy v Plzeňském kraji
Vladislava Strádalová -
Inkluze očima pedaoggických pracovníků. Inkluze v praxi, její přínosy, rizika a možná zlepšení z pohledu pedagogických pracovníků
Veronika Bolechová -
Inkluze v granátech jako indikátory metasomatózy plášťových peridotitů z Nových Dvorů
Jiří Talacko -
Vzdělání dospělých jako cesta k sociální inkluzi v kontextu programu Sociální inkluze Ostrava 2011-2020
Mária Kavecká -
Multifázové pevné inkluze v granátickém pyroxenitu v saxothuringiku Českého masívu
Tomáš Hýbl -
Inkluze dětí s handicapem do mateřské školy
Nina Stankušová