Kamil SLÁMA

Bakalářská práce

Umělá inteligence pro tahové strategické počítačové hry

Artificial intelligence for turn-based strategy computer games
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza způsobů implementace umělé inteligence do strategických počítačových her a samotná implementace do frameworku Windows Forms. V rámci této práce je také popsán způsob tvorby uživatelského rozhraní ve vybraném frameworku.
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse the ways of implementing artificial intelligence in strategic computer games and the implementation into the Windows Forms framework. Within this thesis, the method of creating the user interface in the selected framework is also described.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. RNDr. PaedDr. Eva Volná, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLÁMA, Kamil. Umělá inteligence pro tahové strategické počítačové hry. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakulta