Bc. Kateřina Švábíková

Bachelor's thesis

Regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli

Regional brands and their perception by consumers
Abstract:
Tématem bakalářské práce jsou regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli. Cílem práce je na základě analýzy vnímání současného stavu regionálního značení v regionech Opavské Slezsko a Jeseníky spotřebiteli navrhnout doporučení pro jeho zlepšení. V prvních dvou kapitolách jsou informace z oblasti teorie řízení značek a regionálního značení v České republice se zaměřením na regiony Opavské Slezsko …more
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is regional brands and their perception by consumers. The goal of the thesis is based on the analysis of the current perception of regional labelling in the regions of Opavian Silesia and Jeseniky, aiming to propose recommendations for its improvement. The first two chapters contain information about the theory of brand management and retional marking in the Czech Republic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 8. 2021
  • Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné