Regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli – Bc. Kateřina Švábíková
Bc. Kateřina Švábíková
Bachelor's thesis
Regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli
Regional brands and their perception by consumers
Abstract:
Tématem bakalářské práce jsou regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli. Cílem práce je na základě analýzy vnímání současného stavu regionálního značení v regionech Opavské Slezsko a Jeseníky spotřebiteli navrhnout doporučení pro jeho zlepšení. V prvních dvou kapitolách jsou informace z oblasti teorie řízení značek a regionálního značení v České republice se zaměřením na regiony Opavské Slezsko …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is regional brands and their perception by consumers. The goal of the thesis is based on the analysis of the current perception of regional labelling in the regions of Opavian Silesia and Jeseniky, aiming to propose recommendations for its improvement. The first two chapters contain information about the theory of brand management and retional marking in the Czech Republic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/ysqol/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2021
- Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠVÁBÍKOVÁ, Kateřina. \textit{Regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/8bw62t/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Analýza návštěvnosti turistického regionu Severní Morava a Slezsko
Anna Pavlicová -
Využití prvků regionálního folkloru v MŠ - Opavské Slezsko
Silvie PARMOVÁ -
Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko
Eva Týlová -
Cestovní ruch v turistické oblasti Opavské Slezsko
Kateřina Dirová -
Turistická trasa - Vojenské památky a osobnosti v Opavském Slezsku
Veronika Světlíková -
Rozvoj cestovního ruchu v regionu Opavsko
Michaela Vozničková -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló