Valentyna Ščerbej

Bachelor's thesis

Proximity marketing

Proximity marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou proximity marketingu, jakožto novodobého trendu v marketingové komunikaci, který v České republice zatím není zdaleka tak známý a rozšířený jako v zahraničí. Obzvláště v dnešní době, kdy se spotřebitelé stávají imunní vůči klasickým formám marketingových komunikací, se stále více obchodníků pokouší zákazníky oslovit efektivním a nevšedním způsobem. Jednou …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on a modern trend in marketing communication called proximity marketing, which in the Czech Republic is not nearly as popular and widespread as it is abroad. Especially nowadays, when consumers have become immune to the classic forms of marketing communications, more and more retailers are trying to reach their customers in an unusual and efficient way. One of the promising …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 1. 2020
  • Supervisor: Tomáš Kubálek
  • Reader: Markéta Kubálková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78711