Valentyna Ščerbej

Bakalářská práce

Proximity marketing

Proximity marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou proximity marketingu, jakožto novodobého trendu v marketingové komunikaci, který v České republice zatím není zdaleka tak známý a rozšířený jako v zahraničí. Obzvláště v dnešní době, kdy se spotřebitelé stávají imunní vůči klasickým formám marketingových komunikací, se stále více obchodníků pokouší zákazníky oslovit efektivním a nevšedním způsobem. Jednou …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on a modern trend in marketing communication called proximity marketing, which in the Czech Republic is not nearly as popular and widespread as it is abroad. Especially nowadays, when consumers have become immune to the classic forms of marketing communications, more and more retailers are trying to reach their customers in an unusual and efficient way. One of the promising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 1. 2020
  • Vedoucí: Tomáš Kubálek
  • Oponent: Markéta Kubálková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78711